|
Paarden forum: ruiters, amazones en paarden Het paardenforum voor ruiters, amazones: groep over paarden en paardensport,... Info over paardrijden, hulp, ook dressuur, jumping.. paardenfotos en paardrijden filmpjes en veel meer!
|
| Auteur |
Bericht |
vera2386 B
|
Geplaatst: Wo jul 28, 2010 14:05 Onderwerp: Hallo uit Duitsland/Wageningen |
|
|
Hoi idereen...
ik zal me ook even voorstellen.
Nou dan nu even goed:
Ik ben Vera 24 jaar jong en studeer Paardenhouderij en management in Wageningen. 4 jaar geleden ben ik voor mijn studie naar Nederland gekomen en doe mijn best om de taal onder de knie te krijgen. Op moment loop ik stage bij Hippo d'Or (1/2 jaar) en hoop volgend jaar rond deze tijd klaar te zijn met mijn studie.
Ik ben met 6 jaar begonnen met paardrijden en heb de afgelopen jaren eigenlijk alleen maar jonge paarden beleerd en door gereden. Hier voor heb ik M-dressuur in Duitsland gereden en dressuur gement. Op moment heb ik het geluk dat ik 6 Friese paarden te beschikking heb waarvan:
5 jaar oude Stermerrie Ninke met haar rij ik dressuur en ze loopt voor de kar
haar veulen Geeske (heeft bij de keuring de 1de premie behaald en is toen meteen naar Friesland verkocht)
Wenske 3 jaar oud 3rde premie stamboek merrie, ben nu begonnen met het beleren onder het zadel
Vierra 3 jaar oude ster merrie, ook zij ben ik nu aan het zadelmak maken
En dan nog Doortje en Frommes: Nog 2 Fiese merries die nu nog lekker van hun jeugd genieten in de zomerwei. Deze 2 zijn de enige niet zelf gefokte paarden.
Verder heb ik nog een Jack Russel reu die mij bezig houd. Het is een echte filmster want we zijn laatst voor filmopnames (een belgische bioskoopfilm die 9 dez. uitkomt) in de Ardennen geweest: Echt graaf!
Ik woon met mijn vriend zamen met de hond en nog een 120l bak met vissen in een leuk 1 kamer appartement. Erg gezellig!
Hm anders weet ik niets meer...
Hebben jullie vragen?
Ps nederlands schrijven is nog steeds moeilijk voor mij dus mijn excuus voor de fouten! |
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|